بادرود بر ایرانیان بزرگ و هنرمند همیشه گرفتارمان در هرکجای ایران و این جهان، درود بر تهرانیان ، درود بر اقوام مختلف آذربائیجان ، درود بر اقوام مختلف کرد ، درود بر اقوام مختلف بختیاری ، تمام خوزستانی ها، لرها ، لک ها ، شاه سونی ها ، سیستانی هاو بلوج ها، ترکمن ها ، قشقائی ها ، گیلک ها ، مازنی ها ، خراسانی ها ، یزدی ها ، اصفهانی ها ، فارس های استان فارس ، کرمانی ها، بوشهری ها، تمامی روستائیان ایران و تمامی اقوام مختلف و شاخه های گوناگون اقوام ایرانی ، درود بر تمامی هم میهنان گرامی و عزیز تر از جانمان ، درود
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۹۰ آبان ۱۶, دوشنبه

نوروز -درخواست امضای پتیشن - بازیک فاجعه ای دیگر - اینبار افغانهای افغانستانی که افغان هم نیستند و مردم خراسان شرقی بودند و هستند میخواهند سر هم میهنان سابق خودرا کلاه بگذارند

نوروز  - درخواست امضای پتیشن

- بازیک فاجعه ای دیگر - اینبار افغانهای افغانستانی که افغان هم نیستند و مردم خراسان شرقی بودند و هستند میخواهند سر هم میهنان سابق خودرا کلاه بگذارند.
  ********
با درود
همراه با تأسف فراوان از غارت فرهنگ غني ايران و ايراني از منشور کوروش تا فرش کاشان و خليج فارس و ... باز هم فاجعه ديگري در راه است :
نقل قول مستقيم از يکي از دوستانم را برايتان ارسال مي­دارم و اميدوارم که شما نيز همچون من ابراز ناراحتي خود را بيان فرماييد  .

"يك خبر تازه شنيدم گفتم شايد شما هم نشنيده باشيد . سازمان ملل متحد نظر سنجي بزرگي را در ارتباط با ثبت جهاني نوروز انجام داده است مبني بر اين که اگر يک ميليون نفر از ايران به سازمان ملل ايميل بفرستند اين روز به نام ايران ثبت خواهد شد اما اگر به اندازه کافي ايمل زده نشود اين روز به نام افغانستان ثبت خواهد شد.. از حق کشورتان دفاع کنيد و نگذاريد که نام ايران و ايراني از جهان محو شود نگذاريد که بلايي که بر سر خليج فارس ما آمد بر سر نوروز ما هم بيايد . ايراني نيستيد اگر اين مطلب را براي دوستان و ايرانيان ديگري که مي­شناسيد نفرستيد و آنها iرا مطلع نسازيد تا جلوي اين فاجعه گرفته شود. "


 -----------------------------------
 دوشنبه مه شید 16 آبان / 2570 شاهنشاهی



هیچ نظری موجود نیست: