بادرود بر ایرانیان بزرگ و هنرمند همیشه گرفتارمان در هرکجای ایران و این جهان، درود بر تهرانیان ، درود بر اقوام مختلف آذربائیجان ، درود بر اقوام مختلف کرد ، درود بر اقوام مختلف بختیاری ، تمام خوزستانی ها، لرها ، لک ها ، شاه سونی ها ، سیستانی هاو بلوج ها، ترکمن ها ، قشقائی ها ، گیلک ها ، مازنی ها ، خراسانی ها ، یزدی ها ، اصفهانی ها ، فارس های استان فارس ، کرمانی ها، بوشهری ها، تمامی روستائیان ایران و تمامی اقوام مختلف و شاخه های گوناگون اقوام ایرانی ، درود بر تمامی هم میهنان گرامی و عزیز تر از جانمان ، درود
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۹۰ خرداد ۱۹, پنجشنبه

وقتي رئيس جمهور ایران غصه مردم فقير كشورهاي ديگر را مي خورد! + عکسهائی از فقر مردم خوزستان


وقتي رئيس جمهور ایران غصه مردم فقير كشورهاي ديگر را مي خورد! + عکسهائی از فقر مردم خوزستان



برای دیدن عکسهایی از فقر مردم خوزستان به این سایت بروید

http://islamworldnews.com/fa/display-news.php?nid=4072


عكس هاي زير را كه از خبرگزاري هاي داخلي است نگاه كنيد ؛ هيچ كدام از اين ها فتوشاپي نيستند و همه شان هم مربوط به كشور ايران هستند ،‌ از خوزستان گرفته تا چابهار و تهران.

بخشي از سخنراني محمود احمدي ن‍ژاد در خرداد 1390 ،‌همين چند روز پيش:


من به کشورهایی سفر کردم که از ذخایر معدنی سرشار اند اما در خیابان ها مردم پابرهنه و گرسته اند. فقر، بی سوادی، عدم بهداشت است. در بسیاری از شهرها و روستا ها آب سالم و آشامیدنی نیست. اما هم زمان سرمایه داران آمریکایی و اروپایی تمام آن معادن را غارت می کنند و می برند و حتی یک درصد از آن ها را در اختیار ملت ها قرار نمی دهند.



يك سوال: در ايران داراي معادن سرشار كه الحمدلله سرمايه داران آمريكايي و اروپايي معادن مان را غارت نمي كنند ؛‌پس ماجرا چيست كه در همين مملكت خودمان ،‌ درست مانند آن كشورهايي كه احمدي ن‍ژاد رفته و ديده ،‌ خيلي ها در فقر و عدم بهداشت و محروميت از آب آشاميدني سابق و پابرهنگي و ... در سطحي وسيع وجود دارد؟ تازه آقاي احمدي نژاد فروش كليه در آن كشورهاي ديگر براي امرار معاش را نگفت ،‌در حالي كه در پايتخت خودمان ،‌خيلي ها براي تامين زندگي شان ،‌كليه و حتي قرنيه چشم شان را فروخته اند و مي فروشند.



اگر در آن كشورهاي ديگر ،‌ پول مردم را سرمايه داران غربي به غارت مي برند ،‌ در ايران چه كساني اين كار را مي كنند ؟‌ آيا جز برخي صاحبان منصب؟

منبع: عصرايران

پنج شنبه 19 / خرداد / 2570 شاهنشاهی

۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

مدال ارتش آمریکا در سال 1992 با نام خلیج فارس

مدال ارتش آمریکا در سال 1992 با نام خلیج فارس
مدال ملی رزمندگان خلیج پارس به ویژه مردان و زنان نیروهای مسلح ایالات متحده که در جنگ خلیج فارس به کشورشان خدمت نمودند.

دریافت نشان ( مدال ) ارتش آمریکا با نام خلیج فارس در سال 1992



یکشنبه مهر شید15 / خرداد / 2570