بادرود بر ایرانیان بزرگ و هنرمند همیشه گرفتارمان در هرکجای ایران و این جهان، درود بر تهرانیان ، درود بر اقوام مختلف آذربائیجان ، درود بر اقوام مختلف کرد ، درود بر اقوام مختلف بختیاری ، تمام خوزستانی ها، لرها ، لک ها ، شاه سونی ها ، سیستانی هاو بلوج ها، ترکمن ها ، قشقائی ها ، گیلک ها ، مازنی ها ، خراسانی ها ، یزدی ها ، اصفهانی ها ، فارس های استان فارس ، کرمانی ها، بوشهری ها، تمامی روستائیان ایران و تمامی اقوام مختلف و شاخه های گوناگون اقوام ایرانی ، درود بر تمامی هم میهنان گرامی و عزیز تر از جانمان ، درود
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

اینجا آفریقا نیست اینجا قلب ایران (خوزستان ) است!!!



اینجا افریقا نیست اینجا دل ایران ( خوزستان ) است

 
با درود و سلام خدمت شما سروران . خدا رو شاکریم که استفاده بهینه از گروه داریم میکنیم و داریم به عنوان یک جوان ایرانی و عاشق آب و خاک مناطق محروم این مرز و بوم رو به مسئولین نشون میدیم تا مسئولین دلسوزمون همت کنند و کمکی که به کشور دوست و همسایه عراق می کنند یک هزارم هم به هموطن بکنند.


ارسال کننده این ایمیل سرکار بانوی گرامی یگانه از اعضاء فعال تالار گفتگوی ایران ویج میباشد
yegane

اینجا خوزستان است . پاره تن كشور ایران. اگر روزی قلب این منطقه نتپد كشور ایران فلج خواهد شد. مردم این استان بر روی دریای نفت زندگی میكنند و هزینه های كشور از فروش نفت این منطقه تهیه میشود و خود اینچنین از نبود بهداشت و آب آشامیدنی و دیگر امكانات ایتدایی زندگی محروم است.اینجا خوزستان است. تصاویر زیر سطح زندگی مردم در نواحی اهواز مركز استان خوزستان را نشان میدهد.
 1- روستای محروم دحیمیه بستان

2-روستای محروم دغاغله اهواز
3-روستای محروم حموله
4-گاومیش آباد

 


















































مردم روستای حموله از نبود آب آشامیدنی رنج میبرند .


آبی با صدها میكروب و ویروس مختلف برای آشامیدن مردم روستای حموله



برای جلوگیری از بیماریهای بیشتر مردم مجبور به جوشاندن آب هستند



نمونه آب آشامیدنی در روستای حموله

 
این مطلب به تاریخ 22چهار شنبه تیر شید 2569 شاهنشاهی برابر با
22 شمسی تحمیلی تازی و تازی پرستان نوشته شد.