بادرود بر ایرانیان بزرگ و هنرمند همیشه گرفتارمان در هرکجای ایران و این جهان، درود بر تهرانیان ، درود بر اقوام مختلف آذربائیجان ، درود بر اقوام مختلف کرد ، درود بر اقوام مختلف بختیاری ، تمام خوزستانی ها، لرها ، لک ها ، شاه سونی ها ، سیستانی هاو بلوج ها، ترکمن ها ، قشقائی ها ، گیلک ها ، مازنی ها ، خراسانی ها ، یزدی ها ، اصفهانی ها ، فارس های استان فارس ، کرمانی ها، بوشهری ها، تمامی روستائیان ایران و تمامی اقوام مختلف و شاخه های گوناگون اقوام ایرانی ، درود بر تمامی هم میهنان گرامی و عزیز تر از جانمان ، درود
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

استدعا میکنم هر ایرانی را که میشناسید برایش ارسال کنید - فراخوان برای خلیج فارس

استدعا می‏کنم هر ایرانی را که می‏شناسید،برایش ارسال نمایید- خلیج فارس

سرانجام اعتراض به نام مجهول برای خلیج فارس»درگوگل‏ارتGoogle Earth، تابامداد روزجمعه ۹۵۰هزارامضا رسیده است. یعنی بعد از هشت‏ماه حالا دیگر فقط ۵۰۰۰۰امضا کم داریم ! بی‏شک ماایرانی‏هامردمان عجيبی هستيم؛ از يک سوعرب‏ستيزترين ملتِ گيتی هستيم وازطرف ديگر، گذرنامه‏های تک‏تک‏مان ممهور است به مُهرسفارت امارات متحده‏عربی درجوانی و عربستان سعودی در پیری ازآن طرف دم زدن از وطن‏پرستی وتمدن دوهزاروپانصدساله‏مان گوش فلک راکر کرده، و از اين طرف به‏سختی توان گردآوریِ يک‏ميليون امضا برای جلوگيری از تغيير نام خليج‏فارس را داريم؛ و در همان حال به‏ راحتی یک‏ميليون پيامک دردو ساعت برای عادل فردوسی‏پوروبرنامه‏اش می‏فرستيم. واقعاً مسامحه‏کار و بی‏خیال شده‏ایم. اگر کسی را سراغ دارید که هنوز
>
این اعتراض را امضا نکرده، برای جمع کردنِ این پنجاه‏هزار امضای باقی‏مانده این نشانی و ضرورت و اهمیتِ این کار را به اویادآور شوید
>

>
http://www.petition online.com/ sos۰۲۰۸۲/petition.html
>

>
استدعا می‏کنم هر ایرانی را که می‏شناسید،برایش ارسال نمایید.

این مطلب به تاریخ2 بهمن ما2568ه شاهنشاهی برابر با

2بهمن ماه1388 شمسی تحمیلی تازی و تازی پرستان نوشته شد.

۴۳ نظر:

dariush گفت...

با درود
برای دوستان هم ای میل کردم

شهرام هخامنش گفت...

درود بر نوشین گرامی
نوشین جان خلیج فارس هزاران ساله که خلیج فارسه ما چرا باید فکر کنیم که میتوان نام آنرا تغییر داد .
وقتی در چنین بازی شرکت میکنی یعنی بر این باور هستی که میتوانند نام آنرا تغییر دهند و برای تغییر ندادنش احتیاج به یک میلیون امضا دارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
توفان خنده ها
کار ما بکجا رسیده که برای اسامی سرزمینمان باید تایید خارجی ها را داشته باشیم .
هیچ آشغال غربی یا شرقی یا عرب هزار پدر نمیتواند نام سرزمین من را تغییر دهد و من هیچ نیازی به تایید آنان برای نامگذاری ندارم اگر دولتی داشته باشیم ملی و مردمی !
آیا اینان برای این قدرت را به بی ریشگان تاریخ نداده اند که بدست خودمان سرزمینمان را تجزیه کنیم .
باوجودی این حرکت را ننگین میدانم اما در آن شرکت کردم . هنوز از کار خودم و مردمم عصبی هستم . بیشتر دوست میداشتم با اقتدار کورش و داریوش بزرگ هخامنش جواب این دریوزگان را میدادم . اما افسوس که احمدی نژاد خاین میهن را به دشمن فروخته .
شاد زیوی
پیش بسوی یگانگی آریایی

Black Sabbath گفت...

درود.
نوشين عزيز کافي است اين مطلب را در اطاق هاي ايراني ياهو مسنجر مطرح کنيد. به سرعت اممار امضا ها بالا مي رود.
پيروز باشي.

Mani Behrouz گفت...

نوشین جان من اینرا چند بار امضا کرده ام
ولی نکته ای که هست اینه که از یک میلیون عبور کرده و اگر واقعا مشکل ، رسیدن تعداد امضاها به یک میلیون بده باشد دیگر جای نگرانی نیست

یهدا گفت...

والا من دیگه نمیدونم چندبار این و باید امضا کنم!
فکر کنم اینا می خوان اسمش و عربی کنن، این بازیا همه سرکاریه!

زادمهر سرافرازهمیشه پارسی گفت...

درود...

...بانو نوشین نازنین!

همانگونه که پیش ازاین به شما گفتم،دشمنان کوردل هرچه دراین راه ناراست دست و پابزنند،به منجلاب شکست فروخواهندافتاد.همچنانکه پیش ازاین دراین راه به شکست سرافکنده شدند.

...وشما می بینیدکه درپایگاهم(بایگانی نوشتارهای پایگاه) درتودهنی به دشمنان کوردل تازی و رهبران شان درآمریکا(چون گوگل مزدور)کارها ونوشته هائی دیده می شود.


...بااینهمه به آنچه که گفتیدوآنچه که سرافرازی و سزاوار ارزش (حق)ایران بزرگ پارسی است،انجام خواهم داد.

ناشناس گفت...

[عصبانی] کشته ندادیم که سازش کنیم / رهبر قاتل رو ستایش کنیم [عصبانی]



[عصبانی] کشته ندادیم که سازش کنیم / رهبر قاتل رو ستایش کنیم [عصبانی]



[عصبانی] کشته ندادیم که سازش کنیم / رهبر قاتل رو ستایش کنیم [عصبانی]

مهرناز گفت...

با درود
با افتخار لینک شدید.

فرشاد گفت...

سلام سلام.........درود بر تو ای ازاد اندیش.........چه عجب سری هم به ما زدی.........

من رفتم رای دادم.......ممنون خبر کردی........

Unknown گفت...

درود بر نوشین عزیز میهن پرست راستین...
منم تا حالا چند باری امضا کرده ام
نام خلیج فارس یک نام تاریخی ست و هیچ عرب خوک صفتی هم نمیتونه عوضش کنه
نابود باد عرب و دین کثیفش
پیروز باشی

اسحق فتحیdani7kel.persianblog.ir گفت...

به گفته دوست ارجمندی در همین پیامها خیلی شرم آور است که ما برای باقی ماندن نام بخش هایی از سرزمین خود نیاز به تایید بیگانگان داریم بدرود

فرشاد گفت...

سلام.........سلام.........
من بازم به روزم دوست آزاد اندیشم.........
ایندفعه با طنز نامه ای به کنفدراسیون(تحت عنوان پارتی)
منتظرتم........

فرشاد گفت...

سلام.........سلام.........
من بازم به روزم دوست آزاد اندیشم.........
ایندفعه با طنز نامه ای به کنفدراسیون(تحت عنوان پارتی)
منتظرتم........

مسعود گفت...

درود

وبلاگ ((به یاد رضا فاضلی)) فیلتر شد. لطفا به شماره موجود در آدرس وبلاگی یکی اضافه کنید.

نوشین این پتیشن دقیقا یادمه قبلا رسید به یک میلیون و حتی از یک میلیون گذشت. موضوع مربوط به چند ماه پیشه که حتی خودم توی یک پستم لینکشو گذاشتم.

پیروز باشی. پاینده ایران

مازیار گفت...

درود نوشین جان
یه نگاهی به تعداد امضاها مینداختی ...
تا الان :

1.201.667

بدرود .

شاهین گفت...

درود
نوشین جان مجبور شدم از بلاگفا بیام بیرون.میدونی که سر بخش نظراتم چی اومده.فکر کنم نظرات وبلاگمو بستن.آدرس جدیدمو گذاشتم.خوشحال میشم بهم سر بزنی
در پناه اهورا

شاهین گفت...

درود
نوشین جان مجبور شدم از بلاگفا بیام بیرون.میدونی که سر بخش نظراتم چی اومده.فکر کنم نظرات وبلاگمو بستن.آدرس جدیدمو گذاشتم.خوشحال میشم بهم سر بزنی
در پناه اهورا

آنیتا گفت...

ممنون از یادآوری شما دوست گرامی


شاد باشید و سربلند

dorna گفت...

وبلاگ خیلی قشنگی داری من لینکت کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن
به امید روزی که هر که در خاک مقدسمون زندگی مک کنه ایرانی باشه نه مسلمون
سبز باشی

سید گفت...

حوادث ناگوار روز عاشورا و عدم توانایی حکومت جمهوری اسلامی در فرونشاندن اعتراضات مردم پس از ۷ ماه تحرکات وسیعی را در بین رسانه ها و مسیولان جمهوری اسلامی در پی داشته تا در ۲۲ بهمن بتوانند اوضاع عمومی کشور را در مقابل دوربین های خبرنگاران خارجی که طبق روال هر سال برای پوشش این مراسم به ایران می آیند آرام جلوه دهند . به گفته تحلیلگران حوادث هفته های اخیر از جمله بازداشت های گسترده و ترور مشکوک استاد دانشگاه و تهدید معترضان به محاکمه به جرم محاربه از جمله این اقدامات است . از طرفی سبز ها نیز برای نشان دادن اینکه از خواسته هایشان کوتاه نیامده اند برنامه ریزی گسترده ای را برای شرکت در این روز تدارک می بینند.

آیا شما در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنید؟
هدف و انگیزه ی شما از شرکت در راهپیمایی امسال چیست؟
چه شعارهایی را مناسب راهپیمایی امسال انتخاب کردید؟
به نظر شما چه برنامه هایی را برای اقتدار بخشیدن هر چه بیشتر جنبش اجرا کنیم؟
انتظار شما از رهبران جنبش سبز در روز ۲۲ بهمن چیست ؟
برای شهرستانی هایی که سکوتی توام با اجبار، اندیشه و عمل انها را بسته است چه برنامه ای دارید ؟
به نظر شما در روز ۲۲ بهمن و روزهای مثل نبایدبرنامه ای برای فتح صدا و سیمای خائن بریزیم ؟
هر برنامه ای که احساس می کنید که به پیشبرد اهداف جنبش کمک می کند بیان بفرمایید.

سید گفت...

کشور ایران یک نظام توتالیتر می باشد چرا که در ایران کنونی تکام علایم وتعاریف یک نظام توتالیتر وجود دارد و می توان آن را هم به نوعی دیکتاتور قلم زد چرا که از حکومت های تمامیت خواه حکومت دیکتاوری هیتلر هم شامل شد پس ایران هم در این تمامیت خواهی و دیکتاتوری نو هیتلر را سرلوحه اعمال خود قرار داده اند.
حکومت های تمامیت خواه در سیر سرنگونی رو به حرکت هستند و روز به روز به تعداد شهروندان معترض افزوده می شود و تا جایی که حکومت را ساقط می کنند .
ودر ایران کنونی تنها مشکل مدیران ما تمامیت خواهی آنها است که بتوانند عرش قدرت خود را حفظ کنندو به اعمال دیکتاتوری خود مشروعیت ببخشند.


اینم آدرس انجمنمه
www.g-mosafer.blogfa.com
یه سر بزن محتاج نقدم

afshin گفت...

[گل] درود به شما دوست گرام .....

من آریایی ام . جهان من ایران است. پیامبر من کورش بزرگ است .

امامان من داریوش بزرگ،خشایار شا،مازیار،انوشیروان عادل،


یزدگرد. امام زمان من کاوه اهنگر است. رو حانیون من

فردوسی،مولوی ،حافظ،سعدی و ابن سینا. کتاب مقدس من شاهنامه

است . اصول و فروع دین من لوح حقوق بشر کورش بزرگ است.

عاشورای من قادسیه است. شهدای من رستم فرخزاد و بابک

خرمدین است. پرچم من درفش کاویانی است. بهشت من ازادی است.

عید من مهرگان و نوروز است. محراب من دل است. دین من عشق

است.

پاينده ايران ,, بدرود ... [گل]

Unknown گفت...

درود... آغاز پادشاهی کوروش بزرگ روز مهمیست برای همه ی ایرانیان راستین
پیروز باشی

اسحق فتحیdani7kel.persianblog.ir گفت...

درود بر شما و با گلهای فراوان برای شما سپاسگذارم-زنده باشید

خاکستر گفت...

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری از مطالبت استفاده کردم...خوبه که توی این شرایط مقداری هم به فکر اصل خود باشیم...و گذشته رو فراموش نکنیم...

به امید آزادی سبز...

داریوش گفت...

یکی از دوستانم این چنین برایم نگاشته :

سازمان ملل متحد نظر سنجی بزرگی را در ارتباط با ثبت جهانی نوروز انجام داده است مبنی بر این که اگر یک میلیون نفر از ایران به سازمان ملل ایمیل بفرستند این روز به نام ایران ثبت خواهد شد اما اگر به اندازه کافی ایمل زده نشود این روز به نام افغانستان ثبت خواهد شد.از حق کشورتان دفاع کنید و نگذارید که نام ایران و ایرانی از جهان محو شود.نگذارید که بلایی که بر سر خلیج فارس ما آمدبر سر نوروز ما هم بیاید..

http://www.petitiononline.com/Norouz/

این را نیز پیوند کنید که ایران دوستان ، این جشن یک سره ایرانی را نیز ایرانی بخوانند و بشناسانند.

یهدا گفت...

نوشین جان کجایی بابا!
چرا یهو غیبتون می زنه شما، بچه ها؟!
آدم خوب نگران می شه خوب! خوب.

دیوونه گفت...

برا هرکسی که میدونستم هنوز ایرانی مونده فرستادم.

زادمهرسرافرازهمیشه پارسی گفت...

...چنین است که باید بیش ازهرچیز زبان ارزشمند پارسی راخانه تکانی کرد و از آلوده گیها و گرد وخاک واژه های بیگانه پاک و جاروکرد.

زادمهر همیشه پارسی گفت...

...چنین کرده و چنین می کنم و چنین خواهم کرد.همچنانکه اینچنین سردشمن زبون کوردل رابه خاک سیاه انداخته ام.

...باسپاس...

امیرحسین گفت...

با درود فراوان

تارنمای بسیار زیبایی دارید... من شما را لینک کردم اگر شما نیز مرا لینک کنید خوشحال خواهم شد.

وهومن گفت...

هزاران درود
به پيشگاه شما دوست فرهيخته ام و با سپاس از تلاشهاي پي درپي شما خسته نباشي بانوي ارجمند .بدرستي كه كارهايت ستودني است .پيروز باشي و سربلند .
جاويد باد سرزمين مزدا آفريده ايران

میهن پرستان گفت...

ایرانی،ایران تو را می خواند:
http://persianspatriot.blogfa.com

afshin گفت...

dorood

up kon mobarez


ma pirozim


payandeh bashi

داریوش گفت...

به روز را کرده استم بازاباز! چونانش که می لرزید!

میهن پرستان گفت...

با درود
درباره جنگ دوا ایران و روس و لیست سرزمینهای جداشده در 20 آذر نوشتاری در وبلاگ میهن پرستان موجود است.
http://persianspatriot.blogfa.com/post-384.aspx
پاینده ایران

میهن پرستان گفت...

با درود
ایرانی،ایران تو را می خواند
برای ثبت نوروز در تقویم سازمان ملل و دفاع از حق 50% ایران از دریای مازندران به پا خیزیم. http://persianspatriot.blogfa.com
پاینده ایران

مهران گفت...

سلام نوشين خانم
من هم ارسال كردم. ایران داره همه چیزشو از دست می ده.

وای ...

آرش گفت...

با درود و پوزش از اختلال ایجاد شده

دهانت را می بويند

مبادا گفته باشی دوستت دارم



دلت را می بويند

روزگار غريبی است نازنين



و عشق را

کنار تيرک راه بند

تازيانه می زنند



عشق را در پستوی خانه نهان بايد کرد



در اين بن بست کج و پيچ و سرما

آتش را

به سوخت بار سرود و شعر

فروزان می دارند



به انديشيدن خطر مکن

روزگار غريبی است نازنين



آن که بر در می کوبد شباهنگام

به کشتن چراغ آمده است

نور را در پستوی خانه نهان بايد کرد



آنک قصابان اند

بر گذرگاه ها مستقر

با کنده و ساتوری خون آلود

روزگار غريبی است نازنين



و تبسم را بر لبها جراحی می کنند

و ترانه را بر دهان

شوق را در پستوی خانه نهان بايد کرد



کباب قناری

بر آتش سوسن و ياس

روزگار غريبی است نازنين



ابليس پيروز مست

سور عزای ما را بر سفره نشسته است

خدا را در پستوی خانه نهان باید کرد



احمد شاملو

۳۱ تير ۱۳۵۸

درنا گفت...

ما بر کشتار هموطنانمان صبر نمیکنیم. 22 بهمن مشعل آزادی را با گرمای از دست رفته ی وجودشان روشن میکنیم

فاطمی گفت...

نوشین عزیز
قرار بود در این تارنمایت دیدگاه های من را نقد کنی اما خبری نشد؟!

مهدی (مهرگان) گفت...

دیگه خسته شدیم ، یعنی دستمون به جایی میرسه ؟؟
دیگه از ایران و ایرانی چیزی مونده ؟؟

درنا گفت...

اینک اینجا من و باز این سوگند، شیخ را میگسلم بند از بند، تا کشم از دهن دزد برون، انقلابى که به سرقت بردند
22 بهمن نزدیک است...