بادرود بر ایرانیان بزرگ و هنرمند همیشه گرفتارمان در هرکجای ایران و این جهان، درود بر تهرانیان ، درود بر اقوام مختلف آذربائیجان ، درود بر اقوام مختلف کرد ، درود بر اقوام مختلف بختیاری ، تمام خوزستانی ها، لرها ، لک ها ، شاه سونی ها ، سیستانی هاو بلوج ها، ترکمن ها ، قشقائی ها ، گیلک ها ، مازنی ها ، خراسانی ها ، یزدی ها ، اصفهانی ها ، فارس های استان فارس ، کرمانی ها، بوشهری ها، تمامی روستائیان ایران و تمامی اقوام مختلف و شاخه های گوناگون اقوام ایرانی ، درود بر تمامی هم میهنان گرامی و عزیز تر از جانمان ، درود
نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران

۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

دانلود نسکهای تاریخی و انتقادی




به دانلودستان کتاب خوش آمدید



1- تاریخ و اساطیر تطبیقی ایران باستان


2- بیست و سه سال اثر علی دشتی


3- و انسان خدا را آفرید


4- افسانه آفرینش از صادق هدایت


5-افسانه زنده بگور کردن نوزادان دختر در عربستان از شمشیری



6- افسانه گیلگمش

این پیام به تاریخ پنج شنبه12 شهریور 2568شاهنشاهی نوشته شد.

۳۷ نظر:

بزرگمهر گفت...

درود نوشین جان
عجب کتابهای خوبی برای دانلود گذاشتی
دستت درد نکنه
پاینده ایران

کورش گفت...

درود
نيكي و بدي كه در نهاد بشر است،
شادي و غمي كه در قضا و قدر است،
با چرخ مكن حواله كاندر ره عقل،
چرخ از تو هزاربار بيچاره تر است
پاینده ایران

dariush گفت...

با درود به نوشین
کتابهای خیلی خوبی گذاشتی دستت درد نکند که ما را اگاه میکنی تنها راه رهایی هر مردمی تنها و تنها اگاهی اوست

مسعود گفت...

درود نوشین جان

امیدوارم همگی این کتابها رو بخوانند و از آنها استفاده کنند.

بدرود. پاینده ایران

فرزند رستم زال گفت...

سلام نوشین
ابتدا نباید بگذاریم فرهنگ زشت هیچ کشوری وارد روحیات آریایی بشه.حالا می خواد عربستان باشه یا هر کشور دیگه ای.در رابطه با عربستان امام علی 1400 سال پیش خیلی ظریف فرمودند:دین اسلام را خداوند در خشک ترین بیابانهای جهان و در میان جاهل ترین اقوام نازل کرد تا هر کس صدای منادی حق به گوشش رسد همه چیز را به جان بخرد.می خوام بگم عربها دلشون به چی خوشه؟به اینکه زبانشان در اکثر زبانهای دنیا رسوخ کرده یا اینکه اسلام در سرزمینهایشان نازل شده؟

مسعود از پارسه گفت...

درود بر نوشين جان
ممننون از كتابهايي كه گذاشتي با خواندن
كتاب خرد ما بيشتر ميشود(البته يكي از راه هاي خردمند شدن)
خرد نگهدارت باد
بدرود و پاينده ايران

زادمهرپارسی گفت...

بانام خداوند مهرآفرین...

بر فردوسی بزرگ ، بی کران درود...

به نام نامی مهر ایران بزرگ...

درود بر شما...

با یک کار تازه به روزم.

*********فردوسی بزرگ،بالاتر و بهتر است...***********

کورش گفت...

درود
شایعات به حقیقت پیوست: فشارهای سیاسی موجب لغو مراسم شبهای احیا در مرقد امام خمینی(ره) شد!
iran666.blogfa.com
روز قدس : روز سبز
وعده گاه ایرانیان سبز
پاینده ایران
+تارنمای شما با افتخار لینک شد

ali گفت...

salam nooshin khanum ali hastam shayad nashnasi ye dust gadimi az webloge bia2red-love.blogfa.com
omade budi be weblogam nazar dade budi goftam bade javabeto nadam
man yadam nist webloge gablit dar moorede chi bud vali har chi bud download ketab nabud alan behtar shode mamnoon ke maro az yad nabordid
thanks your best freind ali bye dear

سهراب ساعی گفت...

درود نوشین عزیز
ببخشین به جهت تاخیرم.این روزها گرفتاری مجال نمیداد که زودتر بیایم.
باز هم مثل همیشه عالی بود
اطلاعات ذی قیمتی که نشانه ای از فرهنگ عظیم پارسی است و کسانی که این فرهنگ را پاس داشتند.
ممنون از تو نوشین جان
سپاس تو را که در جهت آشنا سازی ایرانیان با فرهنگ اصیل ایرانی این زحمات را به جان می خری.
ممنون بابت کتابهایی که گذاشته ای.
مرسی و موفق باشی

کورش گفت...

درود
بیانیه شماره 11 رئیس جمهور منتخب مردم ایران
میرحسین موسوی
iran666.blogfa.com
پاینده ایران

فرشید گفت...

درود نوشین عزیز
کد رو اینجا قبول نمیکنه...لطفا آدرس ایمیل رو بدید تا بفرستم.
شاد باشید

کورش گفت...

درود
نوشین جان من اصلا شناسنامه ایرانی ندارم که بخواهم رأی بدهم !
اما مسئله ای که اینجا مهمه فضای نارضایتی مردم از دولت است که با راهکارهای بچه گانه علی شیره ای به نارضایتی مردم از نظام حاکی شده است ...
موسوی شاید به دنبال اسلام ناب محمدی (قربون ذوق و سلیقه ی ایرانی برم که راهی نیافته برای شکوفا شدن به جز در راه خرافه گرایی) باشد و از شعار های ضد نظام برائت بجوید اما مهمترین خصلت او آشتی ناپذیری او با همشهری گدای دزد خودش است ...
به نظر تو اگر علی شیره ای از قدرت به زیر کشیده بشه دیگر ولایت مطلقه ی فقیه معنی پیدا میکند ؟! یا بهتر بگویم آیا دیگر ولی فقیهی پس از آن میماند ؟!
من اندیشه های لاییک ندارم (هرچند وطن پرستی این اجبار را برای ما آورده است) و معتقدم دین نباید از خانه ی انسانها بیرون بیاید که در این صورت حتی اگر یهودی نیز باشیم جامعه و کشور آسیبی نمیبیند ...
پاینده ایران

افشین گفت...

درود بر تو

روزي گرم بخواني از بس كه شاد گردم‏‎‏
گر ره بود در آتش بيـم خطر نـدارم
عالم پر است از تو، غايب منـم زغفلت‎‏
تو حاضري وليكن من آن نظــر نـدارم


اتفاقي به شما رسيدم جالب بود
سري به من بزنيد
بدرود
اهورای ایران زمین نگاهدارت باد
شــــــــــادزي مهرافزون
[گل][گل][گل]

آرتمیس گفت...

درود بر نوشین عزیز
فریاد


مشت می کوبم بر در
پنجه می سایم بر پنجره ها
من دچار خفقانم خفقان
من به تنگ آمده ام از همه چیز
بگذارید هواری بزنم
ای
با شما هستم
این درها را باز کنید
من به دنبال فضایی می گردم
لب بامی
سر کوهی دل صحرایی
که در آنجا نفسی تازه کنم
آه
می خواهم فریاد بلندی بکشم
که صدایم به شما هم برسد
من به فریاد همانند کسی
که نیازی به تنفس دارد
مشت می کوبد بر در
پنجه می ساید بر پنجره ها
محتاجم
منهموارم را سر خواهم داد
چاره درد مرا باید این داد کند
از شما خفته چند
چه کسی می اید با من فریاد کند ؟
فریدون مشیری
در پناه خداوند یکتا
شاد باشید و جاودانه
آرتمیس دخت آریا[گل]

بهمن گفت...

http://vesalentezari.parsiblog.com/1159243.htm

احسان گفت...

درود
مطلبی رو که در روز یکشنبه 15/6/88 ساعت 22:26 در وبلاگ من قسمت نظرات داستان شطرنج و نرد نوشتی ، خودت نوشتی؟

مسعود گفت...

درود

((به یاد رضا فاضلی)) به روز شد.

بدرود. پاینده ایران

کورش گفت...

درود
"در روز ایران سبز باید هماهنگ و منسجم باشیم"
نکاتی که در راهپیمایی روز ایران سبز (27 شهریور) باید رعایت شود .
iran666.blogfa.com
پاینده ایران

بزرگمهر گفت...

درود نوشین جان
کاملا درست میگی. ما هم یک روز این دولت (و بطور کلی این رژیم) رو از سرزمین ایران اخراج خواهیم کرد
پاینده ایران

کورش گفت...

درود
نهمین وبلاگ من در عرض 9 روز فیلتر شد !
iran666.blogfa.com
آدرس دهمین وبلاگ من این است :
persiapeople.blogspot.com
اگر فردا شخصی ادعا کرد که من است و به راه حقیقت برگشته است و پیرو رهبری شده است باور نکنید !
پاینده ایران

کوروش گفت...

درود...
اشتباه تایپش کرده بودم.
حالا سر بزنید باز میشه.
3irani.blogfa.com
پاینده ایران
بدرود...

کوروش گفت...

درود
بیانیه شماره 12 میرحسین موسوی
رئیس جمهور منتخب
persiapeople.blogspot.com
پاینده ایران

رهجو گفت...

درود بیکران بر شما هم میهن خردمند و فرزانه ام.آری تزویر و دروغ و فریب پایدار نیست.چهره واقعی دین فروشان هویدا شده.دور نیست که تومار خلافت و استبداد مستبدان و خونخواران این رژیم سفاک درهم پیچیده شود.لطفاً در خصوص راهپیمایی سبز فرزندان برومند ایران زمین اطلاع رسانی کنید.روز قدس اندیشه ای بود در مقابل زور و تجاوز.مبارزه با غاصبان مرز و بوم و میهن هر انسانی.امروزه روز، روز قدس متعلق به ایرانیان است تا با غاصبان این مرز و بوم به مبارزه برخیزند.چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.اگر روز قدس را ارج و منزلتی بود فقط به خاطر محتوی ضد اشغالگریش بود امروز که فلسطینیان به این نتیجه رسیده اند که به نحوی دیگر به حقوق حقه خود برسند روز قدس متعلق به ایران است.روز آزادی ایران از یوغ ستمکاران و جباران.در این روز می بایست سبزهای ایران از سیاهانی که دستشان به خون سرخ فرزندان ایران آلوده است متمایز باشند در این روز هر ایرانی میهن دوست و با شرفی می بایست این مرز بندی را رعایت کند تا این خروش ملت به فریب و نیرنگ مصادره نشود هر ایرانی باید علائم ونشانه های جنبش سبز را با خود داشته باشد رنگ سبز را همه جا باخود داشته باشید
جاوید ایران زمین

مسعود گفت...

درود.

با ((علی نماد شیعه گری)) به روز شدم.

بدرود. پاینده ایران

زادمهر گفت...

بانام خداوند مهرآفرین...

بر فردوسی بزرگ ، بی کران درود...

به نام نامی مهر ایران بزرگ...

درود بر شما...

با یک کار تازه به روزم.

بفرمائید بیائید.

*********دوخورشیدجهانتاب پارسی...***********

باسپاس از بزرگواریهای همیشگی شما...


...تا دیداری دیگر...

...ودرودی دوباره و همیشه بر شما...[گل][لبخند][قلب]

زادمهرپارسی گفت...

دانشنامه عبدالحمیدنیرنوروزی را من به بانو ثریا شناسانده ام.

...ازجائی ویژه بازنمود(دانلود)ندارد.ازچاپ پخشگان(انتشارات)سازمان مفاخرفرهنگی است.

...درفش سرافرازایران درهرنشانی ،نمود والائی و سرفرازی ایران ماست.
من کاربه نشان(آرم)ندارم.درفش(پرچم)سرافراز ایران بزرگ پارسی درهرنشانی ،همان است که ازماوبرای ماست و نشان ماست.
...نشان ویژه(آرم)نمایانده خوددرفش نیست.

...شما بیش ازاندازه داری گیر می دی...

زادمهرهمیشه پارسی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
زادمهرهمیشه پارسی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
آریاز گفت...

نوشین جان
مرسی بابت همه چی !

دانش جوجو گفت...

با سلام و احترام

از اینکه یکی از بینندگان همیشگی وبلاگ شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

این گل [گل] تقدیم به شما و تمام بینندگان وبلاگ شما

شاد شاد شاد باشید.

به ما هم سر بزنید ، منتظرم ... ... ... ... ... Kangavar.tk

نوشین گفت...

دوست گرامی به آدرس زیر:
kangavar.tk وبسایتت باز نشد تا بیام مطالبت را بخوانم.
وقتی روی وبسایتت کلیک میکنم مینویسه دسترسی به این نمایه غیر ممکن است.

معصومه گفت...

سلام دوست گلم حالت چطوره؟

ببخش دیر سر زدم راستش ماه رمضان سرمون شلوغ تر شده چون همکارم هم رفته مرخصی کارای اونم گردن من افتاده . اینجا چون نمی شه خصوصی نوشت یه کم برام سخته

پاینده باشید

ناشناس گفت...

درود

شاهنامه حماسه ي ملي ايرانيان ، و ستايش ايران و ايرانيان است ، و از دشمنان ايران نفرت دارد . اما فردوسي هرجا در ميان بيگانه نيكي و دانايي و خردمندي مي بيند ، از بيان آن باز نمي ايستد .

با شاهنامه برکنار از نژاد پرستی بروزم

شاد زیوید

کورش گفت...

درود
27 شهریور هیچ درگیری صورت نخواهد گرفت ...
خبرهایی رسیده که به خبرنگارهای خارجی برای پوشش راهپیمایی قدس (همان روز ایران سبز)اجازه داده اند که وارد کشور شوند که به دنیا نشان دهند همه چیز تمام شده و به قول علی خامنه ای در نماز جمعه ملت ما متحد شده اند و انقلاب طراحی شده از سوی دشمنان انقلاب توسط مردم سرنگون شد. از طرفی تمام ترس رژیم از حضورسبزها در این روز این است که در صورت حضور میلیونی سبزها رژیم نمی تواند مثل دفعات قبل آنها را به گلوله ببندد چون این بار رسانه های خارجی مراسم را پوشش می دهند. از طرفی درآستانه مذاکرات ایران با 5+1 و در آستانه سفررئیس دولت کودتا به سازمان ملل و در ماه رمضان دست رژِیم برای سرکوب مردم کاملا بسته شده حتی در این روز مانند قبل خبری از مانور سپاه و… نیست بنابر این تمام تلاش رژیم این است که با ایجاد رعب و وحشت مردم را از حضور در این روز منصرف کند ولی ما باید حتما در بی خطرترین و مهم ترین راهپیمایی جنبش سبز شرکت کنیم تا فردای آنروز پشیمان نشویم. هر کس اگر بتواند حداقل 10 نفر از خانواده و دوستان را با خود همراه سازد پیروزی ما حتمی است
پاینده ایران

مسعود از پارسه گفت...

درود بر شما
با اشو كيست؟ به روز شدم
پاينده باشيد

کوروش گفت...

درود
من اعتراف مي كنم به قتل و حمل اسلحه
به ارتباط اجنبي، به سازش و مسامحه
من اعتراف مي كنم به ننگ سر سپردگي
به اغتشاش مفسده، به شرب خمر و هرزگي
من اعتراف مي كنم به انقلاب مخملي
به كودتاي موسوي عليه بيت رهبري
من اعتراف مي كنم كه خاتمي منافق است
وشيخ هم طبيعتاً، خراب كار و فاسق است
من اعتراف مي كنم به صاف بودن زمين
به روز بودن شب و يسار بودن يمين
من اعتراف مي كنم كه جان نثار رهبرم
كه قتل اين همه جوان نبوده كار رهبرم
من اعتراف مي كنم كه شب سپيد بود ومن
اگر سياه ديدمش خطاي ديد بود و من
من اعتراف مي كنم كه اشتباه كرده ام
و عمر خويش بي جهت چنين تباه كرده ام
من اعتراف مي كنم تعفن لباس من
ز كار خويش بوده من خود خراب كرده ام
فقط مرا تميز كن، مجال يك وضو بده
من اعتراف مي كنم هواي آب كرده ام
من اعتراف مي كنم نه بطري و نه كابل بود
نه سقف بود و پنكه و نه پيچش طناب بود
من اعتراف مي كنم كه قرص ها توهم است و
فرد خائني چو من نه لايق ترحم است
من اعتراف ميكنم فقط كمي امان بده
به دوستان گشنه ام فقط يه تكه نان بده
من اعتراف مي كنم تو رو خدا دگر نزن
چه كار كرده مادرم؟ چه كار كرده پيرزن
من اعتراف مي كنم، من اعتراف مي كنم
من اعتراف مي كنم فقط نگو به دخترم
در اين يكي دو ماه من، چه آمدست بر سرم
من اعتراف مي كنم، من اعتراف مي كنم
"بیانیه روز ایران سبز یا همان روز قدس سابق توسط گروه انقلاب سبز و تشکیلات راه سبز امید در فیس بوک منتشر شد ...
Persiapeople.blogspot.com"
پاینده ایران